לוח פרסום ברוסית

כשמדברים על לוחות פרסום ברוסית, מתייחסים לשניים: המודפס והאונליין-באינטרנט. הניסיון שלנו מוכיח כי כדאי לפרסם מודעות בלוחות פרסום בשפה העברית ובשפה הרוסית. לוח פרסום באינטרנט הנו אתר אינטרנט לכל דבר, בו גולשים יכולים לפרסם מודעות בחינם או בתשלום, אך פרסום בלוח פרסום ברוסית מודפס ואונליין, הנו מורכב הרבה יותר, נוכח העובדה כי הלקוח יודע היטב מה הוא רוצה לפרסם, אך אינו תמיד יודע באיזה לוח לפרסם. כיום ישנם בישראל שלושה עיתונים ברוסית בתשלום ומעל עשרה עיתונים ברוסים בתפוצת חינם.

עיתונים בתשלום הינם בדרך כלל עיתונים בתפוצה ארצית, לעומת עיתונים חינמיים שהינם בתפוצה מקומית. בבחינת בקשת הפרסום של הלקוח, נבדוק איזה לוח פרסום ברוסית מתאים יותר למודעה שלו. לעיתים נמליץ על עיתון בתפוצת חינם אך באזור חלוקה ספציפי ולעיתים על עיתון בתפוצה ארצית. פעילותנו והתמחותנו רבת השנים בתחום הפרסום ובפרט בפרסום בשפה הרוסית, מבדלת אותנו ביכולת לזהות ולעשות בחירה נכונה ומדוייקת בלוח הפרסום הנכון ללקוחותינו, תוך מתן הערכה וניבוי להצלחת הפרסום.

לוח פרסום ברוסית באינטרנט, זמין ופעיל 24/7, אל מול לוחות פרסום מודפסים בעיתונים ברוסית שיוצאים אחת לשבוע. עם זאת, על מנת להיחשף ללוח פרסום באינטרנט עלינו להיות ברשת, כאשר החשיפה לעיתונים ובעיקר לעיתונים חינמיים היא נגישה יותר, כי הם בכל מקום. סטטיסטית, ניתן לומר לגבי המגזר הרוסי, שהוא מתמיד באיסוף עיתונים חינמיים ובמקביל לקנות עיתונים בתשלום ונטייה זו מתגברת בתקופות החגים ו/או במועדים מסורתיים של הקהל הרוסי.

דילוג לתוכן