פרסום בפייסבוק ברוסית

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והמוערכת בעולם והיא הולכת ומתפתחת כל העת. ההתפתחות שלה  מתבטאת בגידול בכמות הגולשים, במעורבות הרבה שלהם ושל אחרים ותיקים שכבר פועלים בה רבות, בכלים השונים שהיא מעמידה עבור הגולשים בכל מה שנוגע להעלאות תוכן. באמצעותה ניתן להעלות תוכן ולקדם אותו, וכמובן להתפרסם. הפרסום באמצעות קידום ברשתות חברתיות יכול לבוא במקביל לפרסום באמצעים שונים המקובלים בעולם האינטרנט.

בישראל יש ציבור גדול של דובר רוסית שחלקו הינו מהדור שהגיע ארצה לפני יותר מעשור, חלקו מדור חדש של עולים המגיעים לאחרונה, וחלקו הוא מדור ההמשך של העולים הותיקים. מסתבר, שהעלייה הרוסית רצתה ועדיין רוצה לשמור על צביונה ולכן, ניתן למצוא שירותים שונים שנועדו לדוברי רוסית  הרוצים לשמר את התרבות וההוויה שלהם. בין היתר, ניתן למצוא רשתות טלוויזיה ורדיו, חנויות, אירועי בידור ותרבות וכדומה. בגלל כל האלמנטים הללו, ואחרים נוספים, מומלץ לכל מי שפונה לקהל הרוסי ומעניק לו שירותים לפרסם את תכניו בפייסבוק גם ברוסית.

פרסום בפייסבוק ברוסית ובכללי פרסום ברוסית באינטרנט חייב להיעשות על ידי בעלי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לקבל את תוצאות מעולות. החברה המפרסמת הינה בעלת תשתית, ניסיון ומסורת בתחום, מכירה היטב את הקהל הרוסי על גווניו ויודעת איך להתאים את הפרסום אליו. מבוגרים, צעירים, משקי בית, אנשי עסקים ועוד. מומחיה יידעו לנסח את המודעה היטב על מנת שתקלע למנטאליות המיוחדת שלהם. יש חשיבות לתכנים ולצורת הצגתם, וככל שהם יהיו מקוריים וממוקדים היטב כן, יוכל בית העסק לקדם עצמו כדי מנת שיוכל להתחרות בשוק הצפוף בו הוא פועל. השירותים מקיפים וביניהם ניתן למנות: קביעת הגדרות בדף העסקי, פרסום פוסטים, הפצה בקרב קהל היעד, מענה להודעות מעקב ובאופן כללי, ניהול כל הפעילות השוטפת כולל קמפיינים חשובים.

BRAVO

JANANAPARK

EGED

ICEPEAKS

MANIA

CANCUN

SHEFATAAMIM

דילוג לתוכן