פרסום בגוגל ברוסית

פרסום ברוסית נחשב לאפקטיבי מאוד כאשר הוא מותאם היטב ללקוח וכאשר עושים אותו בצורה מקצועית. המסרים באינטרנט מועברים באמצעות אתרים השייכים לגופים עסקיים, ציבוריים ולאחרים. ראשית יש צורך לבנות אתר מרשים אשר יהיה נעים לגלוש בו,  וכמובן, עשיר בתכנים ומידע. כך, הוא ימשוך את המתעניין להתעניינות, לתגובה ולרכישה. בשלב הבא יש לקדם אותו על מנת שיגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. קידום נעשה בשתי שיטות: קידום אורגני וקידום ממומן.

קידום ממומן ואורגני

קידום ממומן משמעותו הקלקה על ביטויי מפתח שנבחרו על ידי הלקוח בעצה אחת עם המומחה לקידום. כל הקלקה תקדם את האתר קדימה. קידום זה נחשב למהיר ויקר, יחסית. קידום אורגני נעשה באמצעות כתיבת תכנים דוגמת: מאמרים, בלוגים וכתבות בשפה הרוסית. את ביטויי המפתח שוזרים בצורה טבעית. הקלקה עליהם תקדם את האתר. שיטה זאת איטית וזולה יותר. כאשר מתמידים בה האתר מקודם והופך להיות עשיר בתכנים רלוונטיים היוצרים עניין. לעיתים, משלבים את שתי השיטות להגברת האפקט. המומחים יודעים לעשות אופטימיזציה, התאמה למיקום לפי אזורי מגורים, לקהל היעד ועוד, וכן, בודקים את התקדמות האתר באופן שוטף לצורך תכנון קדימה.

התאמה לקהילה הרוסית

מנועי החיפוש של גוגל יודעים לזהות כתיבה איכותית ובעלת ערך מוסף, ולכן, ייתנו עדיפות לתכנים איכותיים. מומחים לשפה הרוסית יודעים לכתוב את תכנים ולהתאימם להווי של החברה הרוסית בישראל. הכרתה מאפשרת למקד אליה את המסרים ומאפשרת לכולם לקלוט אותם בדרך המיטבית. הקהילה הרוסית מאופיינת במנהגים, צרכים, טעמים אישיים הייחודיים אליהם וכדומה וכל ניואנס בכתיבה יעלה על אוזניים קשובות. כל אלו יובילו לתוצאות מצוינות ולקידום אתר הלקוח. התוצאה היא כמובן, מודעות לשירותי העסק, למכירות רבות ולרווחים אשר נועדו להצלחתו ולרווחת בעליו.

דילוג לתוכן