קידום דפי פייסבוק

פייסבוק נחשבת לכלי חשוב בזירה הפרסומית והשיווקית בגלל היתרונות שהרשת החברתית הזאת מביאה איתה. הרשת מאפשרת לעסקים לפתוח דפי פייסבוק בחינם, שלמעשה, כל אחד מהם מהווה סוג של אתר קטן. גולשים רבים המשוטטים בין האתרים רוצים לקבל חיזוקים, חוות דעת, רעיונות, המלצות וכדומה גם מגולשים אחרים ברשת. עסקים העושים קידום ברשתות החברתיות שלהם יזכו ביתרון חשוב בזירה זאת על אחרים. עסקים רבים שקהל היעד שלו הוא הקהילה הרוסית החיה בישראל יכולים לקדם עצמם בעזרת משרד פרסום המכיר את אורחות חיי הקהילה.

קידום דפי פייסבוק בגוגל חייב להיעשות היטב והוא דומה במהותו לקידום האורגני של האתרים. גם כאן יש להשתמש במילות מפתח ולכתוב את התכנים בצורה מקצועית. יש להקפיד על העקרונות הבאים: בחירת מילות מפתח המגדירות את העסק, הנושא, המוצר, השירות אותם רוצים לשווק, שילובן המיטבי בטקסט, הקפדה על שלמות הנתונים ופרסום על בסיס שוטף. משרד פרסום לעסקים הפועלים בנישה הרוסית מכיר את המנטאליות שלה ויתאים לה את סוגי הפרסום המתאימים לצרכיה, לטעמה  האישי וכדומה. כל נישה בקהילה תזכה למסרים ממוקדים עבורה.

למשרד יש מומחים בכל תחום הפועלים מטעמה, וכן, עסקים המספקים שירותים במיקור חוץ. ביניהם יש קופירייטרים, מתרגמים, עורכי תוכן, עורכי סרטונים וכולי. הם מכירים את השפה לעומק ואת ההווי. במקביל הם לומדים על העסק המפרסם, מסייעים לו בבחירת ביטויי המפתח ומקדמים את השיווק בפייסבוק היטב. השירות כולל גם מעקב אחד התוצאות  ואופטימיזציה שלהם. מכאן, קבלת החלטות לשינויים אם נדרשים כאלו. כאשר כל העת הם נמצאים עם היד על הדופק. השירות הצמוד הזה גורם בסופו של דבר להתעניינות רבה של הלקוחות בדרך אל ביצוע עסקאות. מומלץ לקבל שירות ממשרד בעל מוניטין בתחום.

דילוג לתוכן