קידום בפייסבוק – מדריך וטיפים

קידום ממוקד בפייסבוק אמור להיעשות על פי כללים שכדאי לעקוב אחריהם ולממש אותם. להלן מספר טיפים בנושא.

  1. יש להכין את האתר לקליטת הגולשים והדבר אומר עיצוב נכון שלו עם כל המאפיינים הנדרשים והמתאימים לסוג העסק.
  2. יש למקד היטב את הפרסום. כמובן על פי פילוח לגיל, מין המבקרים ועוד, אבל רצוי שיהיה ממוקד יותר לאנשים שבקרו כבר באתר, לרשימת תפוצה, על פי מאפיינים התנהגותיים בולטים ועוד. כדאי לצרף למודעות תמונה או סרטון אשר מושכים, לרוב, את העיניים וגורמים להקליק עליהם.
  3. יש להתאים את סוג המודעה למטרה שלה. זאת על מנת לקבל את האפקט הטוב ביותר. ככל שיקליקו יותר אנשים אזי המסרים הנדרשים יקלטו היטב ויניעו את הגולשים לפעילות כאשר הרצון הוא, כמובן, לביצוע רכישות מוצרים או שירותים. ניתן לבחור במודעה מרכזית או מודעת צד.
  4. יש להחליט אם לשלוח את הגולשים אל אתרי אינטרנט חיצוניים או להובילם לפוסט בעמוד.
  5. יש להחליט לגבי אופי הפרסום לגבי חשיפות או מעורבות. לכל שיטה יש אפקט אחר והבחירה נעשית על פי ניסוי וטעייה ולפי מידת האטרקטיביות של השירות או המוצר המוצעים.
  6. החלטה נוספת היא לגבי דרך הפרסום. דרך מנהל המודעות של פייסבוק או קידום ממומן. ההחלטה נעשית על פי שיקולי עלויות, רמת ודרגת החשיפה ועוד.
  7. יש לעקוב אחר תוצאות הפרסום למשך מספר ימים ולהחליט על המשך דרך הפעולה על פיהן.
  8. יש להכין תשתית בדף הפייסבוק לפניות גולשים.

קידום בפייסבוק - מדריך וטיפים

משרד פרסום הוא הגוף היכול להכין את הפרסום ועל הלקוח להכין את התשתית. במשרד פרסום ניתן למצוא מומחים רבים ובין היתר: קופירייטרים, בלוגרים, עורכים לשוניים, מתרגמים, עורכי סרטים ועוד וכולם יפעלו יחד למען הלקוח.

דילוג לתוכן