פרסום עסקי בפייסבוק

עסקים רבים מנצלים כל אמצעי קידום אפשרי המתאים להם, ובעיקר, באמצעות האינטרנט.ניתן לפרסם בו על ידי אתרי לקוח ואתרים אחרים וגם דרך פרסום ושיווק ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. פייסבוק היא היותר פופולארית וותיקה וגם הנוחה יותר בגלל שניתן לפרסם בה בשיטות מגוונות. במלל על ידי כתבות תדמית, מבצעי פרסום, מאמרי  מידע טכניים ושיווקים ועוד. בנוסף, סרטונים, קליפים, מצגות ועוד. ניתן לקיים באמצעותה רב שיח עם הגולשים כולל קבלת שאלות, בקשות, הצעות ותשובה אליהם. הפניות הן ישירות ובלתי אמצעיות ונעשות במהירות מטלפונים סלולאריים, ממחשבים וכדומה.

חברות עסקיות רבות הפונות אל קהל היעד הרוסי הגדול המצוי בישראל מבקשות לנצל את הרשת הזאת לצרכיהם, ולכן, זקוקות למשרד פרסום ברוסית אשר מבין את המנטאליות של  הקהילה. מומחים במשרד הפרסום יודעים לכתוב, לתרגם, לערוך את התכנים בצורה המתאימה להווי ולתרבות של המתעניינים. הם ישתמשו במילים ובביטויים הנכונים המדברים אל ליבם. כל תהליך פרסום יתבצע בשיתוף עם הלקוח ולאחר שלומדים על העסק שלו ועל צרכיו. כך ייבחרו הקמפיינים המתאימים על מנת ליצור פניות ולידים של מתעניינים רבים.

בשירותי המשרד נעזרים משרדי עורכי דין, עסקים קטנים, חברות וגופים אחרים וכדומה. חלקם מקבלים שירות על בסיס קבוע ושוטף לאחרים יש צורך במבצעי פרסום מיוחדים וזמניים לחיסול מלאים קיימים וכדומה. כל לקוח יזכה לקבל את הפרסום המתאים ביותר שלו היכול להיות גם שילוב של מספר אפיקי פרסום. השירותים כוללים קביעת הגדרות, הפצה לקהלי יעד, מעקב שוטף והמלצות לשינויים מיידיים המתבקשים בהתאם לתוצאות בשטח. פרסום בפייסבוק הינו דינאמי וניתן להתאימו במיידית לצרכים. מומלץ לכל עסק הפונה לקהל היעד הרוסי לקבל שירות ממומחים המכירים את צרכי הקהילה, אופייה, טעמה האישי ורצונות חבריה.

דילוג לתוכן