פרסום עסקים ברוסית

הקהילה דוברת הרוסית בישראל גדולה ומגוונת. היא מורכבת מעולים שהגיעו בגלי העלייה הגדולים בשנות התשעים, מצאצאיהם המהווים את דור ההמשך ומעולים חדשים רבים המגיעים בשנים האחרונות. עסקים רבים מוכרים עבורם שירותים ומוצרים, ולכן, נזקקים למסעות פרסום מגוונים המתמקדים בהם. פרסום עסקים ברוסית נעשה בדרכים המותאמות לצרכי קהילה זאת ועל ידי מומחים לנושא. בין היתר בעזרת פרסומאים, גרפיקאים, קופירייטרים וכותבי תוכן, מתרגמים ועוד. כולם עובדים יחד במשרד מסודר כעובדים או כקבלני משנה. המטרה היא יצירת פרסום אפקטיבי.

פרסום מגוון

פרסום ברוסית נעשה במגוון דרכים. יש בעיתונות הכתובה שחלקה ארצית ואחרת מקומית. העיתונים מחולקים בכל הארץ ובערים בהן חיות קהילות רוסיות ענפות. המקומונים מחולקים חינם, ולכן, נלקחים על ידי רבים. בנוסף ישנו פרסום ברוסית באינטרנט וברשתות חברתיות כמו: פייסבוק, איסטגראם ואחרות. יש פרסום בטלוויזיה וברדיו. בנוסף, יש דיוור ישיר הנשלח באמצעות הדואר. העסקים הנזקקים להם הם בעלי מקצועות חופשיים כמו: עורכי דין, חקלאים ובעלי חממות, חנויות רהיטים ואחרות ועוד.

מיקוד

איש הפרסום מתמחה בכל דרכים הפרסום ומתאים כל מדיית פרסום לצרכי הלקוח. לקוח הפועל בנישה מקומית יזכה לחשיפה רבה במקומון או באתרים המיועדים לאותו אזור. עסקים ארציים יפורסמו לאתרי אינטרנט ולעיתונות ארצית, כמו גם לרדיין וטלוויזיה, וכן הלאה. במידת הצורך, יתבצעו מסעות פרסום ממוקדים למטרה ספציפית. כך לדוגמא: מגדל פרחים אדמוניים ואחרים האהובים על המגזר הרוסי אשר נתקע עם מלאי בגלל משבר הקורונה, יבקש פרסום ממוקד לקהל יעד מועדף. הצלחת הפרסום המתבצע על ידי משרד מקצועי תגרום לו להיפטר מהמלאי בזמן, למנוע הפסדים וגם להרוויח. כך, גם לגבי מבצעי סופרמרקטים ועוד. הידע והניסיון של מומחי הפרסום בקהילה הרוסית יגרום לשגשוג לקוחות רבים בדרך אל ההצלחה.

דילוג לתוכן