פרסום עסקים ברוסית באינסטגרם

אינסטגרם הינה רשת חברתית מובילה שרבים נמצאים ומשתמשים בה. העובדה הזאת מסבירה את העניין של עסקים רבים בפרסום בה. גם עסקים הפונים לקהילה הרוסית מנצלים זאת ובין היתר: חנויות רהיטים, רשתות שיווק, חנויות מוצרי צרכיה ותכשיטים, מסעדות גרוזיניות ועוד. היתרון הרבשל פרסום באמצעותה הוא בעלויות הזולות ובאפשרות למקד את הפרסום היעיל לקהל יעד נדרש. הסיכוי לחשיפה באינסטגרם רב בגלל שיטות הפרסום הכוללות תמונות מתאימות ומלל קצר וממוקד. כאשר הכול מנוהל היטב על ידי משרד פרסום המתמחה בפלח השוק הרוסי, אזי ההצלחה מובטחת.

קהילה מגוונת

הקהילה הרוסית בישראל מגוונת ונפוצה בכל הערים הראשיות. היא ידועה כאחת המשמרת את התרבות וההווי של  המולדת הרוסית. גלי העלייה הראשונים הגיעו בשנות ה90 והעולים מאז עדיין מתעניינים בתכנים המגיעים מרוסיה. גם הדור הצעיר נטוע בה היטב, וכמובן, שהעולים החדשים עדיין מדברים ברוסית וחיים את ההוויה הזאת. אין פלא שעסקים רבים מספקים עבורה שירותים ומוכרים לה מוצרים. כולם נזקקים לשירותי פרסום מגוונים ביניהם פרסום עסקים ברוסית באינסטגרם.

ניהול הפרסום

תעשיית הפרסום לעסקים כוללת מומחים שונים בתחומי הכתיבה, הצילום, העריכה, התרגום ועוד. הכתיבה תהיה שיווקית ומותאמת לטעמם של דוברי הרוסית כולל שימוש בניואנסים האהובים ומקובלים עליהם. כך, הצופים יתחברו למסרים ויקלטו אותם. בנוסף, הם יודעים לערוך ולמקד את הפרסום היטב ולהציגו במקצועיות לקהל היעד. הם פועלים בשיתוף פעולה עם הלקוח אשר מגיש את בקשותיו ומציג דרישותיו. הם יתרגמו אותם לשפת המעשה ולשיטת הפרסום. השירות יכלול גם מעקב אחר תוצאות, פילוח קהל היעד עד להגעה לרלוונטי ביותר. הפרסום הינו דינאמי והעוקבים אחריו ומנהלים אותו ישנו אותו בהתאם לצורך ולתוצאות. מומלץ לקבל שירותים ממשרד פרסום מקצועי בשפה הרוסית.

דילוג לתוכן