פרסום כתבות ברוסית

אחת הדרכים לפרסום עסקים ברוסית היא באמצעות כתבות כלליות, שיווקיות ואחרות המשלבות בתכנים מסרים בנימה שיווקית. המלל הוא אמצעי יעיל מאוד להעברת מסרים, בתנאי שהוא נכתב היטב ובצורה ממוקדת המתאימה לקהל הקוראים. הקהילה הרוסית החיה בישראל הינה מגוונת ומורכבת מעולים אשר הגיעו בגלי העלייה בשנות ה90. הם העמידו דור המשך אשר עדיין מדבר את השפה אבל צורך תכנים מעט שונים, יש גלי עלייה חדשים המורכבים מגילאים שונים וגם הוא צורך תכנים מגוונים. פרסום מקצועי חייב, איפה, להיות מכוון לכולם.

פרסום במדיות שונות

עסקים המוכרים שירותים או מוצרים לקהילת דוברי הרוסית יעדיפו למקד את הפרסום לקהל יעד ספציפי ולהעביר אליהם את המסרים בשפתם. משרד פרסום ברוסית מפרסם כתבות ברוסית במדיות פרסום שונות. יש המיועדים לאתרי אינטרנט, יש לעיתונים ארציים, למקומונים, ועוד. עיתונאים, בלוגרים וקופירייטרים מתמחים בכתיבת כתבות מכירתיות ותדמיתיות. הם נעזרים במידע המגיע מהלקוחות ופועלים בשיתוף פעולה מלא עימם, יודעים לכתוב בשפה  הפונה למנטאליות הרוסית תוך כדי שימוש בביטויים המוכרים והאהודים עליה וכדומה. כך המסר המועבר יהיה קליט יותר וישפיע עליהם.

ניהול הפרסום

עסקים רבים מתעניינים בדרך פרסום זאת ובין היתר ניתן למנות, חנויות, בעלי מקצועות חופשיים דוגמת עורכי דין, חקלאים ועוד. כתבה ממוקדת המתארת את השירות או המוצר והמנוסחת היטב  תעשה את הרושם הדרוש ותיצור עניין שיוביל לרכישות ולרווחים. ניהול כל פרויקט פרסום נעשה על פי מיקום העסק, שירותיו, צרכיו וכדומה. כך יחולקו כתבות במקביל למדיות שונות כמו שיווק בפייסבוק, יתפרסמו כתבות המשך, יוחלפו אחרות בהתאם לצורך ועוד. המעקב יהיה צמוד וידרוש שינויים דינאמיים שאכן יבואו. כל שינוי יתרום בדרכו להתחלת קמפיין ולהמשכו המוצלח. מומלץ לקבל שירות ממשרד פרסום ברוסית מקצועי המכיר לעומק את אורחות חייה של הקהילה הרוסית.

דילוג לתוכן