פרסום בפייסבוק לעסקים

פייסבוק הינה רשת חברתית מובילה ורב גונית. משתמשים בה חברים רבים המגיעים מכל קצוות העולם ובגלל הביקוש הרב אליה תעבורת המידע בה עצומה. זאת היא אחת הסיבות שמנצלים אותה גם לקידום עסקים, ובין השאר, כאלו הפונים אל קהל יעד רוסי. הקהל הרוסי בישראל כולל בתוכו ציבור רב ומגוון. החל מאנשים מבוגרים דוברי רוסית שהגיעו בשנות השמונים, דרך דור ההמשך שלהם וכלה בעולים חדשים המגיעים כל העת מרוסיה, אוקראינה, וארצות אחרות דוברי רוסית.

כל אוכלוסייה הזאת חיה ונושמת את ההווי והתרבות הרוסית וצורכת מוצרים ושירותים המוגשים לה. עבור עסקים רבים הם מהווים קהל יעד בסיסי ומוצק אשר עליו הם נשענים. משום כך, יש צורך לפרסם בשפה  הידועה להם. משרד פרסום ברוסית המתמחה באוכלוסיה זאת מכיר היטב את כל המנטאליות, הניואנסים והמאפיינים של החברה ויכול לדבר אליה בשפתה. כך במלל, בתמונות, בתרגום מדויק ועוד. החברה מנהלת קבוצות גדולות המכילות לפחות 20000 גולשים ואף יותר. היא נותנת תמיכה נוספת לעסקים, בנוסף לאמצעי הקידום האחרים שחלקם הגדול הוא באינטרנט.

המשרד הינו בעל תשתית מקצועית הכוללת אנשי פרסום, מתרגמים, קופירייטרים, עורכי תוכן ועוד, וכן מקבלת שירות במיקור חוץ ממומחים רבים. בין השירותים המגוונים ניתן למנות: פרסום פוסטים, בחירת הגדרות בדף העסקי, הפצה בקרב קהל היעד, מעקב ומענה להודעות וניהול כל הפעילות השוטפת באופן מושכל כולל קמפיינים חשובים. כל התהליך ייעשה בשיתוף עם הלקוח אשר יקבל עדכונים שוטפים  במהלכו, כולל הצעות לשיפור, שינוי ושדרוג בהתאם לתוצאות ועוד. קידום עסקים בפייסבוק ברוסית מהווה אחד הכלים היותר משמעותיים ובעקבותיו נוצרים לידים רבים לעסק ומתעניינים רבים פונים אליו, והחשוב ביותר – מבצעים רכישות. בגלל כל אלו יש חשיבות לקבלת שירות מהטובים ביותר בתחום.

דילוג לתוכן