פרסום בערוץ 9 הרוסית

ערוץ 9 הינו ערוץ המשדר בשפה הרוסית וקהל היעד שלו הוא בעיקר הקהילה הרוסית הגדולה המגוררות בישראל על כל גווניה. גלי העלייה הראשונים הגיעו בשנות ה90 ועדיין יש גלי עלייה קטנים בימינו. גם דור הבנים של העלייה הראשונה מזדהה עם השפה הרוסית, נאמן למסורות ולתרבות ועדיין ספוג בהווי שלה. כך שערוץ הטלוויזיה הנ"ל מדבר גם אליו. הערוץ משדר תכנים רבים כולל חדשות ואקטואליה, נושאי ספורט, כלכלה, ותרבות ועוד. כמובן שהחלק מרכזי משידוריו מוקדשים לסרטים, סדרות ותוכניות אחרות בשפה הרוסית. נתוני הצפייה בערוץ זה גבוהים מה שמושך עסקים וגופים אחרים לפרסם באמצעותו את מוצריהם ושירותיהם.

פרסום בערוץ 9 מתבצע ב 3 פורמטים עיקריים, חסויות, תשדירי פרסום ותוכן שיווקי.  שיטת הפרסום הנפוצה ביותר היא באמצעות תשדירי פרסום היכולים לנוע בין מספר שניות בודדות למספר דקות. בנוסף, ניתן למצוא חסויות אשר מתארכות מספר שניות והן צמודות לפרסומות. הן מופיעות במהלך תכנית לפניה או אחריה. תוכן אחר הינו תוכן שיווקי היכול להופיע במספר דרכים. לעיתים, מדובר על באנר המופיע בראש העמוד, פינת תוכן בתכנית כלשהיא, פרסים של יצרנים ומשווקים המחולקים ועוד. באמצעות שיטה זאת ניתן ליצור מסגרות פרסום שונות כולל שנתיות.

הפרסום מחולק לערוצי השידור השונים ומותאם לאוכלוסייה הצופה. יש שדרנים אהובים ומפורסמים רבים המושכים אליהם קהל צופים רב וקבוע. הם משדרים תוכניות מגוונות  שניתן לשלב במסגרתן פרסומות שונות. התעריפים בכל פורמט נקבעים על פי אורך הפרסום, מיקומו ברצועת השידור, הרייטניג של התכנית וכמובן, כמות הצופים בה.  משרד פרסום ברוסית מתמחה  בהתאמת תכניות ומוצרי הפרסום לערוץ 9. הוא יודע לייעץ ללקוח לגבי שעת השידור, קהל היעד, ועוד, כך, שכל לקוח יפיק מהפרסום את המרב.

דילוג לתוכן