פרסום באינסטגרם מחיר

פרסום באינסטגרם מחיר נקבע על פי סוג הפרסום, הכמות, התכנים המשולבים ועוד. הרשת הזאת מאוד פופולארית על קהלים שונים, ברובם צעירים, אבל יש גם מתעניינים נוספים. הקהילה הרוסית, למשל, הינה גדולה מאוד ומורכבת מישראלים אשר הגיעו בגלי העלייה של שנות השמונים מדור ההמשך ומעולים חדשים המגיעים כל העת גם בשנים האחרונות. רבים מהם צעירים הנחשפים רבות לתכנים באינסטגרם. עסקים רבים רוצים לנצל את החשיפה שלהם ולכן, פונים למשרדי פרסום לצורך הפקות סרטונים, קליפים, תמונות וכדומה שנועדו לקהל יעד זה.

פרסום באינסטגרם בתשלום נערך בצורה מעט שונה מאשר לרשתות חברתיות אחרות דוגמת פייסבוק, למשל. הוא מתומצת יותר ויש צורך להעביר את המסרים בצורה הקולעת ביותר. הקליפים יהיו קצרים וקצביים, התמונות הנבחרות מתאימות לקהל היעד ולמוצר גם יחד, בטקסטים יבחרו הביטויים המתאימים ביותר וכן הלאה. הרצון הוא שהמסרים ייקלטו היטב ויניעו את הצופים לפעילות, ובעיקר, לרכישת השירותים והמוצרים אותם רוצה בית העסק לפרסם. הפרסום מתאים לעסקים דוגמת: חנויות למוצרי צריכה, קוסמטיקה ועסקים אחרים.

משרד פרסום המתמחה בנישות שונות כולל אינסטגרם והעורך מבצעי פרסום לקהל היעד הרוסי מכיר את המנטאליות שלו. הוא מנוסה בהבנת צרכיו, טעמו האישי וכדומה, יכול לבחור את אמצעי הפרסום המדברים יותר מכל אליו ואף ישלב בעת הצורך מספר שיטות פרסום להגברת האפקט. בקורס מנהלי מדיה חברתית תוכלו ללמוד את כל הכללים והחוקים לפרסום נכון של העסק באינסטגרם. ניתן למצוא בו קופירייטרים, בלוגרים, עורכים לשוניים, מתרגמים, צלמים עורכי סרטים ועוד. חלקם פועל במיקור חוץ וכולם יחד יבנו את הפרסום הטוב והקולע ביותר. המומחים יודעים לנצל היטב ימים מיוחדים כמו ימי מכירות, ימים מיוחדים כמו נוביגוד (ראש השנה האזרחית) ואחרים לקידום מוצרים ושירותים של הלקוחות.  מומלץ לקבל שירות ממשרד פרסום בעל מוניטין. הוא יפיק את הפרסום הטוב ביותר במחירים המתאימים לכל כיס.

דילוג לתוכן