פרסום באינסטגרם ובפייסבוק

האוכלוסייה דוברת הרוסית בישראל רבה ומגוונת וצורכת מוצרים ושירותים המיועדים גם ובמיוחד אליה. עסקים רבים הפונים אליה מכירים את הפוטנציאל הטמון בה, ולכן, משתמשים באפיקי פרסום מגוונים כולל אלו הקיימים באינטרנט. שניים מהנפוצים ביותר הם הפייסבוק והאינסטגרם. אינסטגרם שייכת, למעשה, לפייסבוק אבל העבודה של משרד הפרסום נעשה מול כל אחת בנפרד. אחת הסיבות היא שיש להתאים את הפרסום העסקי בפייסבוק אל אינסטגרם ורשתות חברתיות נוספות בדרך המקצועית והטובה ביותר כדי לקבל את האפקט היעיל ביותר.

ברשת החברתית פייסבוק ניתן לכתוב מלל, להוסיף, תמונות, לפרסם סרטונים בכמויות גדולות וללא הגבלה. היא בנויה לכך. לעומת זאת, באינסטגרם יש למקד את המידע לזמן קצר ביותר ובדרך שתספק את האפקט הרצוי בזמן מועט. לכן, יש צורך להתמחות בכתיבת תכנים ובבחירת התמונות המנצחות המצליחות להעביר את המסר פרסומי/שיווקי.  הניסיון והידע המצטבר מוכיחים כי פרסום נכון מוביל רבים מהמתעניינים לפניות אל העסקים ולביצוע רכישות. כך, שההשקעה טובה ושווה מאוד בשניהם. כל אחד לחוד וגם ביחד. עסקים רבים בתחומי מכירת יהלומים ותכשיטים, מוצרי צריכה ייחודיים ועוד שחלקם גם פעילים ברוסיה ובארצות דוברי רוסית אחרים נעזרים בפרסום ושיווק ברשתות חברתיות.

משרד פרסום בשפה הרוסית הוא העסק המוציא אל הפועל את הפרסום בשתי רשתות חברתיות אחרות אלו ובאמצעי פרסום אחרים. הוא יודע למצוא את הקונספט הפרסומי הנכון לכל מסגרת הודות לתשתית הקיימת בו. היא כוללת מומחי פרסום, כותבי תוכן, מתרגמים, עורכי סרטים ומלל ומומחים אחרים המכירים את כל הרשתות לעומק. כל התוכן מותאם בצורה מושלמת לקהילה  הרוסית, לצרכיה, להווי שלה, ולטעמה האישי. ככל שהתכנים יקלעו למנטאליות ויפנו אל קהל היעד הספציפי שבתוכה, כן, הם יספקו את התוצאות הרצויות. מומלץ לקבל שירות ממשרד בעל מוניטין בתחום.

דילוג לתוכן