פרסום באינסטגרם בתשלום

פרסום באינסטגרם הוא אחד האפקטיביים שניתן לעשות מסיבות שונות. הסיבה העיקרית היא כי כל מי שנמצא ברשת החברתית הזאת נחשף לכמויות תכנים ומידע רבים מאוד. הפרסום, אמנם, מיועד לקהל יעד מוגדר, לרוב צעירים, אבל יש גם קהלים נוספים המשתמשים בה וגם אליהם יכול הפרסום להיות מכוון. בישראל קיימת קהילה רוסית מגוונת שכוללת ותיקים, צעירים המהווים את דור ההמשך ועולים חדשים. יש צורך לעשות את הפרסום היטב ובצורה הקולעת ביותר. פרסום באינסטגרם בתשלום מיועד לכיסוי ההוצאות הנ"ל ולרווח למשרד המפרסם.

העלויות עבור פרסום באינסטגרם מחיר נמוך, יחסית, לאלו הנהוגים בפייסבוק, למשל. הפרסום עצמו חייב להיות ממוקד ותמציתי. המלל מנוסח היטב, התמונות הנבחרות יעבירו את המסר הנדרש וכן הלאה. הכול אמור להיות קליל מאוד אבל, יחד עם זאת, קליט. משרד המתמחה בנישת יוצאי רוסיה ואוקראינה מכיר את המנטאליות שלה, את צרכיה ויודע להתאים אליה את המסרים בצורה הטובה ביותר. הכול נועד להניע את הגולש לפעולה ולרכישת השירות או המוצר שאותו מפרסמים.

ניתן לקבל פרסום ממוקד לאורך תקופה קצרה, או ממושך יותר. יש עסקים הרוצים לנצל ימי מכירות, ימים מיוחדים כמו ראש השנה הנוצרי  (נוביגוד), ואחרים. עלויות הפרסום נגזרות מהכמות, מסוג התוכן ועוד. עלות הפקת סרטונים וקליפים קצרים, למשל, יקרה יותר מאשר הפצת תמונות וכתיבת מלל. ניתן לקבל שילוב של מספר אמצעי פרסום ואז העלות תהיה גבוהה יותר. במשרד פרסום מקצועי ניתן למצוא את כל המומחים בתחום כמו: קופירייטרים, בלוגרים, עורכים לשוניים, מתרגמים, עורכי סרטים, צלמים ועוד. בנוסף, מומחים לניתוח התוצאות אשר יודעים לקבל החלטות אופרטיביות להמשך. חלקם עובד פיזית וחלקם במיקור חוץ. מומלץ לקבל שירות מחברת פרסום באינסטגרם אשר  יכול להתאים את סוג הפרסום לקהל היעד.

דילוג לתוכן