עיתונים ברוסית בישראל

הקהילה דוברת הרוסית בישראל גדולה ומגוונת מאוד. ניתן למצוא בה אנשים מבוגרים אשר הגרו לישראל בשנות התשעים ואת צאצאיהם וילדיהם הצעירים. בשנים האחרונות התרבו גלי העלייה מארצות דוברות רוסית וכולם חיים בצורה כזאת או אחרת את ההווי הרוסי על המורשת, התרבות, המנטאליות וכדומה. בדבר מתבטא, בין היתר, בתרבות הצריכה שלהם. העסקים המוכרים שירותים ומוצרים לקהילה הזאת נזקקים לשיטות פרסום שונות. אחד הנפוצים והדינאמיים הוא פרסום בעיתונות רוסית.

פרסום בעיתון מתאים

משרד פרסום ברוסית מתמחה בבחירת העיתונים בהם כדאי לפרסם ואת שיטת הפרסום היכולה להיות באמצעות כתבות מאמרים שיווקיים, מודעות ועוד. כן, יש לבחור את העיתון הרצוי. בישראל יש עיתונות רוסית ארצית שתפוצתה גדולה וכן, מקומונים ברוסית רבים דינאמיים עם ציבור קוראים נאמן. רובם מחולקים חינם, ולכן, נדרשים על ידי רבים. עסק שמוצריו נמכרים בכל הארץ יזדקק לעיתון ארצי, ובמקרים רבים, גם מקומי. כך, לדוגמא, עסק המייצר יין גרוזיני האהוב על הציבור הרוסי.

התאמת המודעה

יש עסקים אשר טווח פעולתם הוא עיר אחת וסביבותיה. דוגמאות לעסקים אלו הם משרד עורך דין מקומי, אינסטלאטור, תיקוני חשמל ועוד. עבורם יעדיפו פרסום בעיתון מקומי שנחשב לממוקד מאוד וזול יותר. בכל עיתון ניתן למצוא מדורים המעניינים את הקוראים כמו: אקטואליה, חדשות, ספורט, כלכלה, תרבות פנאי, רכילות ונושאים אחרים אשר נמצאים בשיח היום יומי. ביניהם ישולבו מודעות פרסום. בדפים אחרים ניתן יהיה לקרוא מודעות פרסום מרוכזות בנושאי מכירת דירות, מכוניות, נושאי חברה ועוד. במקומונים רוסיים המתפרסמים באשקלון, באר שבע ועוד, יועלו נושאים מקומיים חשובים.  בכל עיתון עובדים כותבי תוכן, עורכים, פרסומאים גרפיקאים ומומחים אחרים המכירים היטב את השפה הרוסית והמנטאליות של הקהילה. השירות המסופק ללקוחות ולמשרדי הפרסום יהיה מקצועי מאוד.

דילוג לתוכן