עיתון ישראלי ברוסית

האוכלוסייה דוברת הרוסית חיה בישראל ומעורה בה. לכן, עיקר העניין שלה הוא בהווי הישראלי היום יומי, ובאורח החיים המאפיין את החברה הישראלית. אין הדבר אומר שהקהילה הרוסית זנחה את התרבות והמסורת שלה, והתוצאה היא שמנהגים מהעבר עדיין קיימים אצל יוצאי הארצות דוברות רוסית. הדבר מתבטא, כמובן, גם בכך שהיא מדברת, קוראת ומתקשרת בשפה הרוסית. ההורים מעבירים את כל המנהגים הלאה ואף מדברים עם ילדיהם בשפה הנ"ל. הדבר מתבטא, בין היתר, בעיתונות שחלקה הינו בשפה  הרוסית.

עיתון ישראלי ברוסית מכיל תכנים הנוגעים לחברה הישראלית אבל כתוב בשפה הרוסית וכך מגיע לעשרות אלפי אנשים הקוראים אותו. התכנים כוללים אקטואליה וחדשות, כלכלה, תרבות, ספורט, נושאי חברה ונושאים אחרים הנמצאים במרכז העניינים הבוערים והשוטפים. מדור חשוב הוא מדור הפרסום לסוגיו כולל מדעות למפרסמים ולמתעניינים. בגלל הקשר בין הקהילה לארצות המוצא יהיו בו גם תכנים חשובים הנוגעים לרוסיה, אוקראינה ולאחרות בולטות אחרות משם הגיעו העולים. גם כאן, יפורסמו כתבות, מאמרים ודעות בתחומי אקטואליה, תרבות, כלכלה וכדומה.

עיתון בשפה הרוסית הינו בעל תפוצה ארצית ובעיקרון, מגיע לכל מקום בו קיימת אוכלוסיה רוסית. הדבר אומר כמעט לכל עיר חשובה בישראל, בין אם היא בדרום הארץ או בצפון. העיתונות פונה גם לקהל יעד רוסי בחו"ל. וניתן למצוא פרסום משולב בישראל ובארצות בהן יש קהילות רוסיות גדולות כמו ארצות הברית. עיקר ההכנסות מגיעות ממדור הפרסום. משום כך, הוא מפותח מאוד ומכיל מדעות מהנושאים הנדרשים ביותר כמו דירות מכוניות, הצעות עבודה, זוגיות ועוד. משרד פרסום למגזר הרוסי מתמחה בניסוח מודעות ובייעוץ לגבי תפוצה וקטגוריה נדרשת ועוד. מועסקים בו מיטב המומחים בתחום ובין היתר, מתרגמים, גרפיקאים, כותבי תוכן ועוד. מומלץ ליצור קשר עימו לקבל שירות.

דילוג לתוכן