עולם השיווק ברוסית

כל עסק בכל תחום צריך שיווק מקצועי אשר יוביל להתעניינות בשירותיו ו/או מוצריו. שיווק יוביל למכירות ולרווח. בישראל ניתן למצוא קהילה רוסית ענפה, הומוגנית וממוסדת אשר שומרת על ההווי הרוסי. הדבר ניכר גם בצריכה. הם צורכים מוצרי צריכה, ריהוט, שירותי בעלי מקצועות חופשיים דוגמת עורכי דין, מוצרי תרבות ופנאי ועוד. עסקים רבים פונים לפלח שוק זה ורוצה להגיע אליו באמצעות פרסום מתאים. משרד פרסום ברוסית מתמחה בעריכת מבצעי פרסום כללים, במתן מענה לדרישות ספציפיות, בהתאמת פרסום ממוקד לנישה מיוחדת ועוד.

התאמה לדרישת אנשי השיווק

כל עסק פועל מעט אחרת. בכל עסק יש עליות וירידות בביקוש שחלקן הן עונתיות, כל עסק רוצה להעלות מודעות לפעילות ומוצריו בימי שפל ולחזק אותה בימי שיא, וכן הלאה. אנשי השיווק הם אלו היודעים להגדיר את הצרכים בהתאם לנסיבות ואת פלח השוק העיקרי שלהם. הם מעבירים את הבקשות והדרישות למשרדי הפרסום, יושבים איתם על כל פרויקט פרסום והמומחים בונים להם את שיטת הפרסום הנדרשת. המשרד בוחר לפחות מדיה אחת דרכה הוא רוצה לפרסם, ובמקרים רבים, מספר כאלו להעצמת המסרים.

אמצעי פרסום

האינטרנט הינו כלי פרסום אדיר וניתן לפרסם בו דרך אתרי לקוחות ועל ידי קידום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגראם. יש עיתונות ארצית ומקומית, רדיו, טלוויזיה, לדיוור ישיר ועוד. יצרן של יין גרוזיני האהוב על אוכלוסיה רוסית, למשל, יכול לקבל פרסום ממוקד באחת או יותר מהמדיות הנבחרות. המוצר יכול להיות משווק בכל הארץ ועיקר הצריכה היא במועדי חגים, אזי הפרסום יותאם ספציפית, וכן הלאה. המשווקים ירצו לקבל שירות ממשרד פרסום המבין את המנטאליות הרוסית, יודע היכן מרוכזת אוכלוסיית היעד, יודע לדבר אליה בשפתה ועוד. כך יצליח הפרסום לעניין אותם ולתרום למכירות רבות.

דילוג לתוכן