משרד פרסום לעסקים קטנים

אנחנו עוסקים בליווי צמוד של לקוחותינו, תוך בניית סגנן וויזואלי, פרופילים ברשתות חברתיות, וייצור קריאטיבי לפרסום ממוקד. המשרד שלנו פועל בתחום כבר יותר מ 25 שנים, בהם צבר מוניטין של שותף אמין בפרסום מודעות ברוסית. בין הלקוחות שלנו ישנן גם חברות גדולות וגם בעלי מקצוע פרטיים.

משרד פרסום לעסקים קטנים
בבניית האסטרטגיה לעסק למעט מטרת העל שזה גידול המכירות אנחנו שמים דגש על פרסום נכון לעסק וגם על שימור של הלקוחות הקיימים. במשך 25 שנים משרדינו נתון במצב של למידה מתמדת בישראל ובעולם כולו, אנחנו עוקבים אחר הטרנדים המובילים, ומיישמים אותם בעבודתנו.

האסטרטגיה שלנו בנויה על הבנת אלגוריתמים של הרשתות החברתיות ודרך החשיבה של המשתמשים בהם. בנוסף אנחנו עוסקים בפיוח אסטרטגיית מותג להחדרת מוצרים חדשים לשוק: עיצוב האריזה, לוגו, מוצרים נלווים, מצגות ועוד.

המשרד שלנו מוציא לפועל כמות של כ 100 סרטונים בשבוע וכ- 500 פוסטים פרסומיים בחודש. אנחנו יודעים איך לייצר חזות יפה ויעילה, תוך שימוש במוזיקה פופולרית ועריכה מודרנית, מתכננים סטוריטלינג ובונים תוכנית תוכן בהדגשת הצדדים החזקים תוך סגירת התנגדויות הלקוח.

בין הלקוחות שלנו ישנם מספר חנויות אונליין אשר בשבילם רשתות החברתיות מהוות סוג של צינור מכירה מרכזי. אנחנו עוזרים להם להגדיר מערכת CRM , ביצוע מעקב של פניות נכנסות ובניית קטלוגים בפלטפורמות מסחר נוספות.

במידה ואין לכם אתר – זאת לא תהיה בעיה, נעמיד לרשותכם פורטפוליו של דפי נחיתה , אתרים רבי עמודים וכן קטלוגים אונליין. תמונות, ווידאו, כתבות, הצעות פרסומיות – כל זה גם העבודה שלנו.

הצוות שלנו מונה עיתונאיים ואנשי שיווק מקצועיים, בעלי ניסיון תעסוקתי בארץ ובעולם כולו.
תרצו להיות מפורסמים אופליין או בטלוויזיה – אין בעיה! חברות מדיה בשפה הרוסית מהגדולות בישראל הינם השותפים שלנו.
אנחנו מדברים רוסית, עברית ואנגלית.
כל לקוח מקבל יחס אישי ואת הכלים היעילים ביותר לקידום.

דילוג לתוכן