משרדי פרסום ויחסי ציבור

פרסום מרינה הוא משרד פרסום בשירות מלא – מה ההבדל בין משרד פרסום לזה הפועל בשירות מלא?

נהוג לחשוב שכל אחד צריך לבצע את עבודתו, אך כיום קידום באמצעות 'צינור' אחד הוא כנראה בלתי אפשרי, יחד עם זאת כל לקוח דורש אסטרטגיה שונה ומתאימה לסוג העסק שלו. מטרת הלקוחות החדשים היא קודם כל לספר לקהל היעד הפוטנציאלי שלהם על המוצרים והשירותים המוצעים והיתרונות שבהם. בכדי להשיג מטרה זו נעשה שימוש בכלים רבים דוגמת כתבות באתרים פופולריים, פוסטים וקידומם ברשתות חברתיות, לעיתים השתתפות בתוכניות טלוויזיה מתאימות.

אנשי המקצוע שלנו עומלים בתכנון ותוכן האתר, מבצעים אין ספור בדיקות קריאייטיב לטובת הגדלת כמות העוקבים, וכן עוסקים בפיתוח סגנון לכלל החומר הפרסומי.

יצירת ספר מותג, בחירת מודל תקשורת עם קהל הלקוחות, בנייה של תכנית תוכן מתאים – כל האלמנטים האלה נעשים באמצעות מספר אנשי מקצוע. משרד פרסום מומלץ שלנו מעסיק אנשים איכותיים מתחומי עבודה שונים, וביניהם יש מעצבים, קופירייטרים, עיתונאים, אסטרטגים דיגיטליים ואנשי שיווק.

משרדי פרסום ויחסי ציבור
לבעלי עסק קיים נוכל להציע מגוון פתרונות לצמיחה כגון מיתוג חדש של האריזה, הרחבת סל המוצרים, שילוב של שירותים נוספים, שדרוג מערכת ה-CRM, ופתיחת ערוצי מדיה חדשים. משרדינו עוסק רבות בפרסום דיגיטלי ברוסית. מפיק משיק קטלוגים מקוונים באתרי אינטרנט פופולריים, מילוי מדויק של כרטיסי מוצר, צילום מקצועי מותאם.

הקופירייטרים שלנו יכינו תיאור של כל פרט לאתר אשר יומר למסמך או מצגת נוחים להצגה. יחסי ציבור תדמיתיים – מדובר בשיטה אפקטיבית אשר מיושמת בהצלחה רבה בפרסום דיגיטלי ברוסית על ידי משרד פרסום בשירות מלא מרינה. תגובות וטוקבקים ברשתות חברתיות, תשובות להערות שליליות ובניית תדמית חיובית למותג.

תגובה להודעה – פרמטר חשוב בדירוג חברה ברשת חברתית, מהירות התגובה משפיעה באופן ישיר על ציון בפרופיל החברה, לפיכך פוגעת בתדמיתה. כן כל זה יכולים לעשות אנחנו. העובדים שלנו בעלי מידע רב על המוצר ויוכלו לתת ייעוץ הולם ללקוח. יצירת צ'אט בוטים הינה שיטת קידום עסקים בפייסבוק נוספת ודיי חדשנית, הלקוח שלכם יקבל קטלוג מוצרים, מחירים ופרטי חזרה, רק נשלח בקשה לבוט.

דילוג לתוכן