ישראל אינפו ברוסית

בישראל מתגוררת אוכלוסיה רבה הדוברת את השפה הרוסית. האוכלוסייה הנ"ל אף רוכשת מוצרים ושירותים הנדרשים לה ועונים על צרכיה, כך, שנוצרה לאורך השנים מיני חברה רוסית בתוך החברה הישראלית. משרתים אותה עסקים דוברי רוסית, ובין היתר, עסקי תקשורת שונים. היות ורבים מחברי הקהילה הרוסית נחשבים לאמידים הרי שהם מהווים קהל יעד חשוב לעסקים,  לחברות ולספקים שונים. משום כך, יש חשיבות גוברת והולכת לפרסום לטובתם. הוא נפוץ בסוגי פרסום שונים כגון: בעיתונות, בטלוויזיה וגם באינטרנט.

ישראל אינפו ברוסית הוא פורטל חשוב המספק מידע חשוב לקהל גולשים בשפה הרוסית יש בו תכנים שונים בתחומי האקטואליה, החדשות והמידע ואחרים הנוגעים לתחום העסקי. הפורטל מבוקש מאוד וצופים בו רבים ולכן, תמיד ממוקם בעמודים ובמקומות הראשונים בעמודי החיפוש של גוגל. הנתונים מראים כי יש כ50000 גולשים ביום והתאמה כ 750000 בחודש. הכמות הרבה מושכת אליה, בין היתר, עסקים רבים הרוצים להיחשף לגולשים מתוך מטרה ליהנות ממכירות ומרווחים. העובדות מוכיחות, כי הגיל הממוצע של הגולשים הינו צעיר מה שמביא למכירות מקוונות נאות ביותר.

פרסום נכון לדוברי השפה  הרוסית יודע לקלוע לניואנסים השונים של השפה ולהיבטים ספציפיים אשר מדברים אל ליבם של המתעניינים. הניסוח הנכון, השימוש באלמנטים כמו ניוזלטר, דיוור ישיר ומקדמי פרסום נוספים תורם אף הוא להעברת מסרים קליטים וחשובים. משרד פרסום ברוסית הוא זה אשר דואג לכל תהליך הפרסום בעיתונות, בטלוויזיה, ובאמצעי התקשורת השונים כולל בישראל אינפו. ברשותו תשתית מעולה הכוללת משרדים ועובדים המתמחים בייעוץ וייצוג של לקוחות מכל המגזרים. בין היתר: מומחים לכתיבה, גרפיקאים, עורכי תוכן, מתרגמים ועוד. הצורך בעיצוב מודעות נכון הכולל תמונות ומלל חשוב מאוד, כי רק כך ניתן להעביר היטב את המסרים בכל מודעה.

דילוג לתוכן