חברת פרסום בפייסבוק

חברת פרסום בפייסבוק מנצלת היטב את הרשת החברתית הנ"ל לקידום נושאי פרסום שונים הקשורים בעבודתה. חברת פרסום המכירה את הקהל הרוסי ואת המנטאליות שלו בוחרת את שיטות הפרסום ואת התכנים המתאימים יותר מכל לטעמו האישי של הלקוח. הדבר יכול להיות פרסום מתמשך, פרסום ממוקד בפייסבוק לימי מכירות מיוחדים, לימים חגיגיים כמו נוביגוד שהוא הראשון בינואר האהוב על יוצאי הקהילה  הרוסית ועוד. היתרון בפרסום ברשת חברתית זאת, הוא, כמובן, בתפוצה המהירה והרבה הנעשית ישירות לצרכנים ומועברת מהם והלאה לחברים, בני משפחה וכדומה.

פרסום בפייסבוק נעשה על ידי קליפים, סרטונים, מאמרי מידע, כתבות תדמית, תכנים טכניים ושיווקיים ומלל מסוג אחר. ניתן להיחשף  ולהגיב אליו במהירות על ידי סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים. הרצון הוא להתעניינות הגולשים, לקבלת מידע וכמובן, לביצוע רכישות על ידם בצורה מקוונת או אחרת.  הקהל הרוסי הינו מגוון וכולל ותיקים, בני דור ההמשך שלהם, עולים חדשים ועוד. יש צעירים ומבוגרים וניתן להתאים את הפרסום באופן כללי וספציפי לנישה כזאת או אחרת.

תהליך יצירת פרסום לתקופה קצרה או מסע פרסום ממושך נעשה בצורה מובנית. מומחי הפרסום יישבו עם הלקוח וילמדו על העסק ועל צרכיו. בהתאם לצורך, יקבעו את שיטות הפרסום ויכוונו אותם לקהל היעד. במשרד הפרסום מועסקים קופירייטרים, עורכים, מתרגמים ומומחים אחרים. כל אחד בתחומו. הם מכירים היטב את המנטאליות של הלקוחות ואת טעמם האישי ויודעים לבחור את המילים והביטויים, התמונות והאיורים, וההדגשים הקולעים ביותר אשר יכולים להשפיע עליהם. ייתכן, בהחלט, שייבחרו מספר אפיקי פרסום במקביל. מומלץ לקבל שירות ממשרד פרסום בעל מוניטין בתחום אשר מספק שירות לחברות מובילות במשק. ברשותה תשתית מתאימה, ידע רב וניסיון מצטבר אשר ישמשו אותה בעיצוב מערכת הפרסום.

דילוג לתוכן