חברת פרסום באינסטגרם

אינסטגרם הינה רשת חברתית מובילה שצעירים רבים גולשים ומשתמשים בה. אבל לא רק. השימוש האינטנסיבי בה ותעבורת המידע בין חבריה מושך אליו חברות ועסקים רבים אשר יכולים ורוצים לנצלה לפרסום, להעברת מידע וכדומה. רבים מהם מוכרים מוצריהם ושירותיהם לקהל הרוסי הרחב הקיים בישראל. מדובר על וותיקים שעלו בשנות התשעים, דור ההמשך שלהם ועולים חדשים אשר ממשיכים להגיע. העסקים הינם מגוונים ומגיעים מתחום מוצרי הצריכה, שירותים כלליים, מזון והסעדה לרוסים, בילוי ועוד.

הפרסום באינסטגרם בתשלום שונה מעט מאשר  בפייסבוק ובאתרים הרשמיים של העסקים ומאופיין במיקוד מושלם לקהל היעד תוך כדי שימוש במלל קצר ותמציתי, בתמונות מכווני מטרה ובאמצעים חזותיים אחרים ועוד. בגלל ההתמקדות הנ"ל יש חשיבות לניסוח מלל קולע, לבחירת התמונה המשקפת המתאימה ועוד. כל אלו חייבים להיות מותאמים לפלח השוק הרוסי. משום כך, יש צורך בהכרתו, בניסיון בעבודה מולו ובשיווק אליו. המנטאליות הרוסית שונה מאשר הישראלית ויש צורך להתאים אליה את המסרים על מנת שייקלטו ויניעו את הגולשים לרכישות ולפעולות אחרות. לפרסום הנ"ל יש יתרון נוסף בהיותו זול, יחסית, לאחרים.

חברת פרסום בפייסבוק, אינסטגרם ברשתות חברתיות אחרות הינה בעל תשתית מתאימה לפעילותה. היא מעסיקה עובדים מיומנים ופועלת בשיתוף פעולה עם בלוגרים, קופירייטרים, עורכי תוכן ועורכי קליפים, וכן, מומחים היודעים לנתח את התוצאות בהתאמה לקהל היעד ולקבוע סדרי עדיפויות לפרסום עתידי רלוונטי ועוד. כולם מכירים היטב את עבודתם ומכוונים לעריכת פרסום אשר יניב מקסימום תועלת ללקוח בעלות הנמוכה ביותר.   הידע והניסיון תורם לפרסום ממושך, לימי מכירות מיוחדים, לימים חשובים לאורך השנה ועוד. מומלץ לקבל שירות ממשרד פרסום בעל מוניטין בתחום. הוא קשור עם לקוחות מגוונים רבים וצובר ניסיון רב אשר יכול לסייע לכל לקוח בכל מגזר.

דילוג לתוכן