המשינה של מרינה

זיהוי צרכים

השלב הראשון בתהליך העבודה מול לקוח הוא שלב הבריף וזיהוי הצרכים. לאחר ניתוח ועיון בבריף תוך סיעור מוחות משותף, אנו מזהים את צרכי הלקוח בפנייה למגזר הרוסי, כחלק מתוכנית השיווק הכוללת שלו. למי המוצר שלו בדיוק פונה? על אילו צרכים הוא עונה בקרב קהל היעד? מה היעדים שהוא מעוניין להשיג כתוצאה מהפרסום? מה המטרה, השורה התחתונה?

בניית אסטרטגיה

לאחר שזיהינו והגדרנו צרכים בשלב ה'מה' אנו עוברים לבניית אסטרטגיית הפרסום בשלב ה'איך'. בניית אסטרטגיית פרסום היא למעשה, מציאת הדרך האפקטיבית ביותר למימוש המטרות והיעדים של הלקוח. אנו סורקים את קשת המדיות העומדות לרשותנו, בהתאם לתקציב הלקוח, תוך בדיקת התועלות בכל אמצעי מדיה והאיפיונים שלהם שבעזרתם נוכל למקסם את מימוש הצרכים. ההחלטה לגבי בחירת אמצעי המדיה והשילוב בין אמצעי מדיה שונים, תלויה בשלושה פרמטרים מהותיים: תקציב הלקוח, המוצר והתאמת אמצעי המדיה למטרות והיעדים שהוגדרו בשלב זיהוי הצרכים.

קריאייטיב

זה השלב החוויתי והמאתגר. כעת צריך למצוא את הקונספט המנצח לתוכן הפרסום, קונספט שיבדל את הלקוח על פני המתחרים בקטגוריית המוצר או השירות אליה הוא משתייך. רעיון זכיר וקליט שיבליט את יתרונות המוצר, ימצב את תדמית המותג בהלימה עם הערכים שהוא מייצג ויצור הזדהות עמו בקרב קהל היעד, יחד עם מינוף המכירות. בתהליך הקריאייטיב אנו זורקים אינספור הצעות לחלל האוויר, הצעות רבות שונות ומשונות, מרימים ומנחיתים עד שנוחת הרעיון המושלם. רעיון שונה ואחר עם תוכן שיעביר את המסרים שבפרסום באופן יצירתי ועם קריצה מעניינת, כזו שתלכוד את תשומת הלב ותייצר הנעה לפעולה.

ביצוע וניתוח נתונים

ועכשיו מבצעים, מיישמים את האסטרטגיה ומפרסמים.  אנו עוקבים את אפקטיביות הפרסומים במהלך תקופת הפרסום וגם לאחריה, תוך שימוש בכלי ניתוח אייכותים וכמותיים , ממפים את הנתונים שעל פיהם אנו מחליטים האם להמשיך באותה אסטרטגיה או שיש לשנותה ולבחור באסטרטגיה אחרת בכדי להגיע למיקסום הההצלחה.

 

דילוג לתוכן